The Blog

Mobilitási csomag

Szeptember 19-én került sor az Európai Parlament Közlekedési Bizottságának rendkívüli ülésére. A képviselők többsége (49 főből 30-an) megszavazta, hogy folytatják az EP által már jóváhagyott, a kelet-közép-európai árufuvarozókra nézve hátrányos mobilitási csomag rendelkezéseinek további alkalmazását. A jelenlegi mobilitási csomag lehetővé teszi a közúti nemzetközi fuvarozás uniós szabályozásának szigorítását, amely negatív értelemben kihathat az EU egész

olvass tovább →

Nagy teljesítményű kemence importját és belvárosi kiszállítását szerveztük

A nyári melegben, a közel 2 tonnás szállítmányt, keskeny belvárosi utcában kellett szűk helyre bemozgatnunk, majd milliméter pontosan az állványzatára illesztenünk. A kemence burkolata sérülékeny, szinte semmi nem érhet hozzá, így izgalmas volt a feladat, amit sikerrel oldottunk meg. Rakodóink kiváló munkát végeztek.

olvass tovább →

Kamionstop Magyarországon, 2019. szeptember

2019 szeptemberében a hétvégi kamionstop a 7.5 t legnagyobb megengedett össztömeg feletti tehergépjárművekre vonatkozik, legyen az belföldi vagy nemzetközi fuvarozás. Szeptemberben az alábbiak szerint alakul a nehéz-tehergépjárművek tilalmi órarendje Magyarországon: szeptember 1., vasárnap 0:00 – szeptember 1., vasárnap 22:00szeptember 7., szombat 22:00 – szeptember 8., vasárnap 22:00szeptember 14., szombat 22:00 – szeptember 15., vasárnap 22:00szeptember

olvass tovább →

Mobilitási csomag

Elfogadta a nemzetközi közúti fuvarozás szabályozásáról szóló tárgyalási mandátumát az Európai Parlament, így megkezdődhetnek az intézményközi egyeztetések a közösségi kiküldetési irányelvhez kapcsolódó kérdésben. A végső döntés az ősszel összeülő új parlament idején születhet meg. A szűk többséggel megszavazott mobilitási csomag legfontosabb vitás pontja, hogy a nemzetközi fuvarozásra is vonatkozzanak-e a kiküldetésben lévő munkavállalókra érvényes előírások. Az

olvass tovább →

Fuvardíjak, sofőrhiány

35-50 százalék közé tehető a nemzetközi közúti fuvardíjak emelkedése 2016. év második felétől. A megnövekedett dízelolaj árak és a tartósan magas euro/forint árfolyam sem segíti a nemzetközi fuvarozást és szállítmányozást. A fuvardíjak emelkedését azonban főként a sofőrhiány, illetve a nemzetközi fuvarozók csökkenő száma okozza. 2018-ban 900 fuvarozó vállalkozással dolgozik kevesebb, mint két évvel ezelőtt. Uniós

olvass tovább →

Archívum

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás